Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wpływ konfekcjonowania na sprzedaż
#1
Zastanawiam się, czy konfekcjonowanie produktów faktycznie ma wpływ na sprzedaż. Czy opakowanie i etykietowanie naprawdę robi aż taką różnicę?
"Ten się najlepiej cieszy kto uciechą nie grzeszy"
Odpowiedz
#2
Oczywiście! Odpowiednio przygotowane opakowanie jest kluczowe, szczególnie jeśli sprzedajesz produkty detalicznie. Klienci zwracają uwagę na estetykę i funkcjonalność. Dzięki etykietom można też budować świadomość marki.
"Dumny nie przyzna się do swojego upokorzenia"
Odpowiedz
#3
To prawda, zwłaszcza jeśli sprzedajesz na rynku detalicznym. U nas, w branży chemicznej, precyzyjne oznakowanie jest wymogiem prawnym, więc nie da się tego pominąć. Jak coś, to PEDMO oferuje kompleksowe podejście do konfekcjonowania, co bardzo ułatwia życie. Więcej informacji o PEDMO zlokalizowanych jest tutaj: https://pedmo.eu/konfekcja-towaru-warto-...cjalistom/
"Miej tyle ile potrzeba koniecznie nie żyjesz wiecznie"
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości